..:: assalamualaikum ::..

ini adalah sticky mode, sila scroll ke bawah untuk tgk n3 yg lain

sekian terima kasih!


PERHAT
IAN !!! AWAS !!! BERSEDIA !!!

ANDA BERADA DI ZON


KEJAYAAN DAN KEMEWAHAN


Sekiranya ANDA ada HAJAT nak tambah duit atau nak BUAT DUIT HARI-HARI bersama saya, SEGERALAH BERTINDAK. PERHATIAN!!! Saya ada Teknik, Taktik, Cara & Strategi HEBAT dan BERKESAN! TAK RUGI ambil tahu, AMAT RUGI kalau tidak tahu. Anda tak akan menyesal. RM20,000 sebulan akan menjadi milik anda. Rasailah nikmat anugerah ILAHI ini bersama-sama.

  • KAMI SEDIA MEMBANTU.....

  • Seorang pekerja yang sudah bosan dengan gaji yang kecil sedangkan sara hidup semakin tinggi?
  • Seorang yang mempunyai banyak hutang-piutang yang perlu dilunaskan?
  • Seorang pekerja yang ingin mendapatkan pendapatan yang lebih lumayan?
  • Seorang surirumah yang ingin menjana pendapatan tambahan dari rumah?
  • Seorang usahawan yang sedang menghadapi masalah perniagaan?
  • Seorang yang bercita-cita untuk mempunyai perniagaan sendiri?
  • Seorang peniaga MLM yang sudah bosan dan kecewa?
  • Seorang penganggur yang masih lagi tidak berkerja?


Ketahui RAHSIANYA yang akan dibongkarkan secara "REALITI" kepada anda. Semuanya TERBUKTI BENAR, JUJUR, IKHLAS. Hanya yang mempunyai "MILLIONAIRE MIND" yang POSITIF sahaja yang akan mengatakan "YA" kepada peluang PERUBAHAN KEARAH KEBAIKAN ini...

Indahnya kehidupan kita... bayangkan...so, call me NOW!!!

H/P NO: +60122248821

Friday, August 20, 2010

..:: NAK join kami??? ::..


Kami hanya pilih mereka yang benar2 GENUINE sahaja, kerana kami tak mau bercampur dengan orang2 yang berfikiran negatif, sempit, sengaja mencari kelemahan orang lain dan seumpamanya...kami hanya pilih mereka yang benar2 inginkan perubahan dalam hidup sahaja! 

Tapi, kalau ade modal pun, belum tentu anda bleh join! Sbb bkn semua org bleh join Unstoppable! Kami hanya pilih org yg btul2 nk ubah hidup jer!

Kalau anda positif, inginkan perubahan, sanggup korban masa, open minded, ingin bebas dari 'sumpahan dunia', ingin bebas berbelanja, bebas beli apa saja tanpa perlu tunggu, ingin bangun tidur pukul berapa pun, takde siapa yang marah, ingin bebas sebebas-bebasnya...maka saat ini lupakan dan tanggalkan semua sikap2 negatif anda dan datang sendiri berjumpa kami...maka kami sambut anda dengan penuh hormat dan InsyaAllah...KEAJAIBAN akan berlaku dalam hidup anda!! Kalau anda betul-betul serius..why not!
KAYA AGAMA, KAYA MINDA,KAYA WANG, KAYA ILMU, KAYA BUDI BAHASA dan lain lain.

 
Dalam Program M.S.I. oleh UNSTOPPABLE Team terdapat banyak perkara yang diajar bukan setakat mencari kemewahan dunia sahaja… Begitu banyak ilmu yang boleh pelajari dan dikongsi dari semua ahli UNSTOPPABLE Team.
Pengasas UNSTOPPABLE Team yang memiliki UNSTOPPABLE Autosport sedia berkongsi ilmu dengan anda.

 
Business Development + Personal Development
Ia adalah diantaranya yang dapat membawa kita pergi lebih jauh… Melawan segala kata-kata negatif di sekeliling mahupun dalam diri sendiri…Tetapi dalam diri adalah kuasa yang paling kuat. Perasaan yang timbul dari kata-kata negatif inilah yang menghalang kita dari mengembangkan bakat serta kebolehan yang dianugerahkan Allah. 
Semua orang mampu untuk menjadi kaya, tetapi apa yang menghalang adalah alasan-alasan yang tercipta dari kata-kata yang negatif dari dalam diri juga persekitaran yang negatif. Nak kaya haruslah berfikiran positif, apa yang kita fikirkan itulah yang akan datang atau tertarik kepada kita dan kebanyakan orang selalu berfikir tentang apa yang kita tidak mahu seperti hutang… Makin kita mengeluh makin banyak hutang kita..
Betul tak?…

Kalau kita tak pernah buat apa yang kita tak pernah buat, macam mana nak dapat apa yang kita tak pernah dapat!.



kalau NAK JADI SEPERTI KAMI..sila hubungi saya segera!!
0122248821


INGAT!!!


HANYA ORANG YANG SERIUS NAK BUAT $$$ SAHAJA AKAN DILAYAN...

No comments: