..:: assalamualaikum ::..

ini adalah sticky mode, sila scroll ke bawah untuk tgk n3 yg lain

sekian terima kasih!


PERHAT
IAN !!! AWAS !!! BERSEDIA !!!

ANDA BERADA DI ZON


KEJAYAAN DAN KEMEWAHAN


Sekiranya ANDA ada HAJAT nak tambah duit atau nak BUAT DUIT HARI-HARI bersama saya, SEGERALAH BERTINDAK. PERHATIAN!!! Saya ada Teknik, Taktik, Cara & Strategi HEBAT dan BERKESAN! TAK RUGI ambil tahu, AMAT RUGI kalau tidak tahu. Anda tak akan menyesal. RM20,000 sebulan akan menjadi milik anda. Rasailah nikmat anugerah ILAHI ini bersama-sama.

  • KAMI SEDIA MEMBANTU.....

  • Seorang pekerja yang sudah bosan dengan gaji yang kecil sedangkan sara hidup semakin tinggi?
  • Seorang yang mempunyai banyak hutang-piutang yang perlu dilunaskan?
  • Seorang pekerja yang ingin mendapatkan pendapatan yang lebih lumayan?
  • Seorang surirumah yang ingin menjana pendapatan tambahan dari rumah?
  • Seorang usahawan yang sedang menghadapi masalah perniagaan?
  • Seorang yang bercita-cita untuk mempunyai perniagaan sendiri?
  • Seorang peniaga MLM yang sudah bosan dan kecewa?
  • Seorang penganggur yang masih lagi tidak berkerja?


Ketahui RAHSIANYA yang akan dibongkarkan secara "REALITI" kepada anda. Semuanya TERBUKTI BENAR, JUJUR, IKHLAS. Hanya yang mempunyai "MILLIONAIRE MIND" yang POSITIF sahaja yang akan mengatakan "YA" kepada peluang PERUBAHAN KEARAH KEBAIKAN ini...

Indahnya kehidupan kita... bayangkan...so, call me NOW!!!

H/P NO: +60122248821

Friday, August 20, 2010

..:: Kebebasan Kewangan ::..


Ramai yang tak tahu, sekiranya ada loan rumah, personal loan (pinjaman peribadi) ataupun ada simpanan ASB , maka sedar tak sedar mereka dah ada 'harta karun' yang boleh menyebabkan mereka KAYA dan menuju ke arah KEBEBASAN KEWANGAN SEUMUR HIDUP!

Biz ini akan menyebabkan anda keluar dari 'tempurung', nampak jalan sebenar bagaimana dari faedah ASB yang hanya 7-8% setahun itu boleh menjana 30% setahun. Yang menariknya, tak perlu refinance rumah, tak perlu keluarkan ASB anda, tak perlu buang credit card anda, tak perlu bisnes, tak perlu sertai mana-mana part time business, kalau tahu caranya, anda dah pun tulis cek gaji anda tanpa perlu bekerja lagi! 
SAYA dah bertemu dengan puluhan ribu manusia, kebanyakannya di sesi-sesi training, purata ramainya yang tak tahu nak ada 'pasif income' dan semuanya hanya 'aktif income'..maknanya kena berlari baru dapat duit, bukannya pasif-tidur pun dapat duit.

Ramai pulak yang tak tahu, nak dapat 'pasif income' ni tak semestinya berniaga, kalau gaji RM1000 -RM2000 sebulan pun dah boleh buat income jenis pasif ni...!

Contohnya senang je, hari ni rata-rata ramai yang ada menyimpan di ASB, tapi hasilnya sangat sedikit...cuma 7% setahun...tapi ramai yang tak tau, sebenarnya anda boleh dapat antara 30%-40% setahun, tanpa mengeluarkan langsung duit ASB tu...hmmm..ruginya kita...patutlah Nabi Besar kita S.A.W. suruh cari ilmu sampai ke liang lahat...! Antara yang terbaik, macam mana nak bersara dalam masa setahun atau pun 6 bulan...cuma perlu tau macam mana dengan sistem kewangan yang sedia ada di Malaysia, anda boleh penuhkan ASB anda (RM200,000) dalam masa 6 bulan, dan nikmati 30% setahun ( RM60,000) atau bersamaan RM5,000 sebulan secara PASIF! Nak kerja lagi ke? hmmmm...

Kalau pandai lagi-RM400,000 ( 2 akaun ASB)-return 30% setahun (RM120,000 setahun) bersamaan RM10,000 sebulan!! WOW!!!

Dalam kursus secara online ni, saya akan terangkan satu persatu, tiket anda, macam mana hutang rumah, personal loan dan sewaktu dengannya boleh bertukar jadi ASET yang bawak duit masuk pulak!! Hmmmm...memanglah susah nak percaya..tapi kepercayaan anda memang tak diperlukan...orang kata, 'tak kenal maka tak cinta'!

Senang sangat nak faham formula ni, semua orang boleh buat, setiap penyakit ada ubatnya..ramai yang dah ubah hidup, selama hari ni asyik tertekan dengan hutang memanjang, tapi kali ni takde dah...relax gila..semua beres!!!

Walaupun anda seorang yang pangkat tinggi di tempat kerja, boleh ke pergi cuti setahun ke mana-mana, lepak tepi pantai sambil menikmati pemberian Allah, tanpa perlu risau sikit pun dan kepala tak berserabut rambut tak terpacak? hmm..kalau jawapannya ya..maka kursus ni tak sesuai untuk anda...

Tapi seandainya masih lagi bak kata orang 'kais pagi makan pagi, kais petang makan malam' ataupun 'pergi pagi balik petang, dapat gaji bayar hutang'..maka bertindaklah SEKARANG jugak!!

Orang yang takut kehilangan duit, orang tu yang akan kehilangan duit dia..Kursus ni bagi mereka yang tak minat nak berniaga tapi nak kan 'KEBEBASAN KEWANGAN'!! 

KORANG PERASAN TAK??

ramai orang bagi alasan takde masa nak buat biz ni pasal sibuk bekerja ..tapi ramai yang lupa..mereka sibuk bekerja 60 jam seminggu untuk merealisasikan impian orang lain(bos) dan takde masa 5-6 jam seminggu untuk sibuk bekerja mencapai impian diri sendiri...
 DAN
kata NAK kaya tapi takut nak kuar duit....ish²

Kalau cakap pasal NAK, semua nya jadikan...TAPI...kalau bab... modal...ade je alasan...nak $$$$...tapi takut nak keluarkan $$$$....mcam mane lah $$$$ nak dtg dekat...adeehhh..kalau NAK, kena la BERTINDAK..baru DAPAT! ~ $$$ JUST DO IT $$$

So....

Kita kena bangun dan berusaha sendiri untuk kesenangan diri dan keluarga.Tanpa usaha kita tak kan berjaya.Peluang dah ada, bukti dah ada...cuma usaha lebih sikit aje...itulah yang sedang aku lakukan.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Terima kasih ya Allah kerana tidak putus mengurniakan rezeki dan limpah rahmatnya dan diberi peluang untuk mencipta kekayaan di dunia dan akhirat.

No comments: